Układ przeniesienia napędu jest jednym z najtrwalszych układów we współczesnych pojazdach. Dzieje się tak ponieważ do jego stworzenia używane są wyjątkowo wytrzymałe materiały. To główne powody, przez które rzadko mają miejsce awarie tego układu, a jak już do nich dochodzi to sporo nas kosztują.
Kategoria: ‘Koła dwumasowe’
Lekkie koła zamachowe Exedy
19 kwietnia, 2012
Redakcja W poprzednim artykule opisaliśmy sprzęgła Exedy z serii Normal Series. Dzisiaj natomiast, opiszemy znakomite, lekkie koła zamachowe Exedy. Produkt ten jest stosunkowo mało popularny w Polsce i znany przede wszystkim sympatykom tuningu.
Koło dwumasowe i koło zamachowe – różnice
18 stycznia, 2012
Redakcja Koło zamachowe i dwumasowe bywa pojęciami często mylonymi przez użytkowników aut. U sporej części ludzi popularna „dwumasa” wzbudza odczucie odrazy, bo kojarzą ją z kosztownymi usterkami, sięgającymi kilka tysięcy złotych. Czym więc jest koło dwumasowe i zamachowe i czym się różnią?
Koło dwumasowe – jakie objawy zużycia?
25 października, 2011
Redakcja Wielu użytkowników z pewnością zastanawia się po co zostało wprowadzone koło dwumasowe, i przede wszystkim – jak można szybko rozpoznać objawy zużycia tego elementu. „Dwumasa” ma swoje wady i zalety, które postaramy się przedstawić.
Koła dwumasowe, czemu się psują?
22 sierpnia, 2011
Redakcja Niestety, w dzisiejszych czasach awarie koła dwumasowego to przykra codzienność części z użytkowników samochodów z silnikiem diesla. Czy można temu zapobiec, czy jest to nieodwracalna przypadłość, wynikają po prostu ze specyfiki koła dwumasowego? Postaramy się odpowiedzieć na to pytanie.
Koła dwumasowe Valeo
2 marca, 2011
Redakcja Sprzęgła Valeo są montowane w co trzecim samochodzie w Europie. Valeo oferuje 1100 zestawów i 700 osobnych elementów, w tym łożyska hydrauliczne i sprzęgła sportowe. Koncern stale rozwija i uzupełnia gamę produktów do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i ciągników rolniczych. Części i zestawy Valeo, produkowane w 12 zakładach na czterech kontynentach, są w sprzedaży w […]
Dwumasowe koła zamachowe LuK
2 marca, 2011
Redakcja Koło zamachowe jest zamontowane na wale korbowym, w celu usprawnienia pracy silnika. W wyniku tego procesu koło zamachowe przechwytuje energię kinetyczną, po czym przekazuje ją dalej. Tarcza sprzęgła połączona jest z bokiem koła zamachowego (pokryty jest powierzchnią ciernią). Natomiast w środku koła zamachowego znajduje się łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego.
Koła dwumasowe Sachs
18 lutego, 2011
Redakcja Firma Sachs jest jednym z najbardziej znanych producentów dwumasowych kół zamachowych, sprzęgieł czy amortyzatorów. Oferuje komponenty dla praktycznie wszystkich typów pojazdów, od małych, miejskich aut po autokary. Od 1998 roku, tj. momentu w którym dwumasowe koło zamachowe weszło do powszechnego użycia, firma Sachs wyprodukowała ponad 15 milionów tychże części.



Opublikowano w:
Tagi:





















